" ارائه دهنده خدمات حسابداری و حسابرسی در استان تهران و البرز با همکاری تیم مجرب و حرفه ای"
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
محاسبه هزینه بیمه اختیاری

حق بیمه پرداختی در بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بیمه تامین اجتماعی در سال 1397  بسته به انتخاب نوع و نرخ حق بیمه پرداختی به صورت زیر می باشد :

  1. بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی با نرخ 12 درصد؛ اگر حقوق حداقلی را انتخاب کرده باشید : ماه های 31 روزه: 1381534 ریال ، ماه های 30 روزه: 1336968 ریال و ماه های 29 روزه: 1292402 ریال
  2. بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی با نرخ 14درصد؛ اگر حقوق حداقلی را انتخاب کرده باشید : ماه های 31 روزه: 1611769 ریال ، ماه های 30 روزه: 1559796 ریال و ماه های 29 روزه: 1507803 ریال
  3. بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی و ازکارافتادگی با نرخ  18 درصد؛ اگر حقوق حداقلی را انتخاب کرده باشید : ماه های 31 روزه: 2072300 ریال ، ماه های 30 روزه: 2005452 ریال و ماه های 29 روزه: 1938604 ریال
  4. حق سرانه درمان برای خدمات درمانی: چنانچه متقاضی دفترچه خدمات درمانی باشید، بایستی برای هر دفترچه بیمه برای هر نفر در ماه حق سرانه درمان آن را پرداخت کنید. مبلغ آن در سال 97، 440000 ریال اعلام گردیده است.

09357001380         09123645433      09363645433


برچسب‌ها: بیمه اختیاری ,
گروه خدمات مالی و مالیاتی نوین تراز ارقام

Related image

گروه حسابداری "حساب پردازان برتر" ، با این باور که امروزه در عرصه رقابتی اقتصادهای جهانی و ملی، استفاده از اطلاعات مربوط و قابل اتکاء مهم ترین ابزار تصمیم  گیری مدیران می باشد و دستیابی به اطلاعات مذکور بدون استفاده از خدمات حسابداران و مشاورین مدیریت امکان پذیر نیست، فلذا به منظور رفع نیازهای حسابداری و مالی شرکت ها و موسسات (بازرگانی ، خدماتی ، پیمانکاری ، تولیدی)، کارخانجات و ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مالی و سیستم های مدیریتی و کمک به ایجاد انضباط مالی در بخش های عمومی، خصوصی و دولتی و . . . ، فعالیت حرفه ای خود را با بهره مندی از كادر مجرب  و متخصص در زمینه کلیه امور حسابداری ، حسابرسی، امور مالیاتی، اموربیمه و نرم افزارهای مالی  اصلاح حساب ،تنظیم دفاتر واظهارنامه مالیاتی، ارایه خدمات ‏مالی سالیانه وموقت مورد نیاز شركتها، ارائه نرم افزارهای مالی‎ ‎با قابلیت ‏متناسب سازی با نیازهای خاص شركت تشكیل گردید. از جمله موارد دیگر قابل ذكر كمك به شركت ها در ‏استخدام حسابدار قابل اطمینان و مجرب می باشد. مدیران موفق مدیرانی هستند که به امور مالی خود ارج می‌ نهند و استفاده از تسهیلات و خدمات مالی را به دید سرمایه‌ گذاری می‌ نگرند، ‎ گروه حسابداری و حسابرسی "حساب پردازان برتر"   امیدوار است با ‏همكاری كاركنان خود در راستای تامین نیازهای به حق مشتریان در خصوص به روز بودن اطلاعات ‏حسابداری و ارائه گزارشات مالی متنوع، به موقع وقابل اعتماد سبکی جدید از خدمت رسانی به ‏همشهریان گرامی را بر مبنای صداقت، مشتری مداری،‎ ‎‎‎اعتماد متقابل وتعهد اجتماعی‎ ‎ارائه نماید.




 فروش و آموزش نرم افزار هلو 




شهرستان ملارد صفادشت شهریار - فردیس



استقرار سیستم حسابداری و اعزام نیروی با تجربه 




 


انجام کلیه امورمالی و مالیاتی و بیمه

 


 

 

 شرکت ها ، موسسات و فروشگاه ها



 با تجربه ی کارشناسان ما آسوده خاطر کارکنید









شماره تماس جهت تهیه نرم افزار و خدمات حسابداری





09357001380,,,,,,,,,,,,,,,,09123645433




09363645433





 شهریار - فردیس - سرآسیاب - ملارد - صفادشت 




 

 

با ما تماس بگیرید:



مشاور مالی و مالیاتی :  7001380 0935



مشاور مالی و مالیاتی :  09363645433



مشاور مالی و مالیاتی :   3645433 0912



خدمات مالی:

*طراحی وپیاده سازی کدینگ یکسان ویکپارچه سیستم های حسابداری نرم افزار های مالی واجرای سیستم مدون ،متناسب با نیاز شرکت .

* انجام کلیه امورحسابداری و مالی شرکتها(سهامی خاص ، سهامی عام ، با مسئولیت محدود و تعاونی) ، موسسات و کارخانجات.

* تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی طبق آیین‌‌نامه تحریر دفاتر و مورد تایید سازمان مربوطه وهمچنین تکمیل اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده.

* اعزام نیروی حسابداری از انباردار و کمک حسابدار تا مدیر مالی و مشاور مالی و مالیاتی با سوابق مفید (تمام وقت یا پاره وقت) و نظارت و پشتیبانی مستمر نیروهای اعزامی به شرکتها و موسسات. 
* مشاوره ،ارائه، نصب و راه اندازی نرم افزارهای مناسب مالی، انبار، حقوق و دستمزد شرکتها ، موسسات ، کارخانجات ، اصناف و مشاغل خاص با توجه به نوع فعالیت آنها.
* تبدیل سیستم دستی مالی به مکانیزه.

* ارائه سیستم مالی مناسب جهت شرکتهای جدیدالتاسیس یا شرکتهای با سیستم مالی نامرتب.
* ثبت سند حسابداری (جاری 
 معوقه ).

* طراحی کدینگ اصولی در سطوح مختلف سیستم های مکانیزه و اصلاح کدینگ نامناسب.
* تهیه صورتهای مالی اشخاص حقیقی و حقوقی و صورتهای مالی تلفیقی گروه شرکتها طبق ضوابط و استانداردهای ملی.

* تهیه صورتهای مالی از روی اسناد و مدارک ناقص.

* تهیه سایر گزارشات مالی و محاسباتی خاص.
* اجرای عملیات اصلاح و بستن حسابها.

* اجرای عملیات اصلاح حساب و رفع اختلاف حساب با سایر شرکتها .
* انجام و بررسی مسائل حل اختلاف مالی فی مابین شرکاء در سنوات جاری و گذشته.
* انجام امور انبارگردانی با نیروهای متخصص طبق اصول و استاندارد حسابداری به همراه دستورالعمل های انبارگردانی از ابتدا تا ارائه گزارش کسر و اضافات به مدیریت .

خدمات مالیاتی:


  • تهیه، تنظیم و ارسال گزارش‌های معاملات فصلی؛*
  • تهیه، تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده؛*
  • تهیه، تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی؛*
  • تنظیم و ارسال ماهانه لیست حقوق و دستمزد پرسنل و لیست پرداخت‌های موضوع تبصره ماده ۸۶؛*
  • تهیه، تنظیم و ارسال سالانه‌ی اظهارنامه عملکرد؛*
  • پاسخگویی و دفاع از پرونده‌های مالیات بر ارزش افزوده و مالیات عملکرد؛*
  • بررسی پرونده‌های مالیاتی، ثبت اعتراض، تنظیم لایحه دفاعی *

خدمات ثبتی:


سامانه تخصصی ثبت "ایران نوین ثبت" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ،ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، تشکیل پرونده مالیاتی ، اخذ کد اقتصادی ، تشکیل پرونده ارزش افزوده ، تنظیم اظهارنامه مالیاتی و مشاوره آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید 

 

ثبت انواع شرکت

 ثبت برند و علامت

ثبت طرح صنعتی

انجام امور مالیاتی

امور مربوط به کارت بازرگانی

 

IranNovinSabt


09363645433   09123645433     09357001380


خدمات اداری:


* طراحی و پیاده سازی و مدیریت سایت ، وبلاگ ، و فروشگاه های اینترنتی 

*نصب و راه اندازی شبکه های داخلی و خارجی. LAN&WAN.

* طراحی و ارائه سیستم های سخت افزاری مورد نیاز.

* پیاده سازی نرم افزار های قدرتمند یکپارچه مالی ، تخصصی و سفارشی.
* پشتیبانی مداوم و دوره ای از امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری.
* ارائه خدمات کامپیوتری همراه با پشتیبانی مداوم.

*انجام کلیه امور حسابداری-مشاوره ای و اداری فوق الذکر به صورت تنظیم قرارداد فی مابین با تامین نیروی مجرب و نرم افزار مالی مناسب و ارائه گزارشات درخواستی کارفرما صورت می گیرد






شماره تماس آموزش:  7001380-0935







شماره تماس جهت تهیه نرم افزار و خدمات







 حسابداری





09357001380   .  09123645433 


09363645433-


 




شرح وظایف کارکنان مالی و اداری

مقدمه

 امـور مالی (سازمان مالی)

تعریف

        مجموعه ای است از واقعیتها, اصول و تئوریهائی که با تامین و بکارگیری منابع مالی توسط افراد و واحـدهای مختلف ارتباط دارد .

ماموریت

 برنامه ریزی بمنظور تهیه و تنظیم دستورالعملها ، روشها و رویه های مالی بمنظور ایجاد هماهـنگی و انجـام عمـلیات حسابداری در واحد های مختلف بر اساس استانداردهای تعیین شده .

 برنامه ریزی بمنظور تامین مالی، بودجه بندی ، ارزیابی پروژه های سرمایه گذاری برای طرح ریزی استراتژیهای بازاریابی و قیمـت گذاری محصولات .

 برنامه ریزی بمنظور انجام تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی واحدهای مختلف و بررسی گزارشهای مالی و روشن نمودن وضعیت مالی شرکت و ارائه گزارشات .



1 - مدیر امـور مالی

 1-2- تعریف

مـدیر مالی « حسابدار حرفه ای » [2]  اسـت که دارای « صلاحیت حرفه ای » [3]  بوده وضمن دارا بودن آگاهی های کلی در زمینه های متنوع امور مالی ودانش مدیریت ، در یک یا چند زمینه مشخص مالی نیز متخصص است .

2-2- حدود مسئولیتها

برنامه ریزی ،هدایت و هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی شـرکت در چهارچوب مقررات ، قوانین ، آئین نامه ها و دستورالعملهای مصوب و ایجاد هماهنگی برای انجام وظایف محوله و درون سازمانی و سایر ذینفعان مجاز به بهره برداری از اطلاعات مالی و ایجاد بخشها و دوایر یا رده های متعدد در حیطه مسئولیت ، برای تحصیل اهداف امور مالی . مدیرمالی همچنین در تدوین ضوابط ارتقاء کارکنان امور مالی , نقش اساسی دارد .

3-2- شرح وظایف

1-3-2- مشارکت در برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات وسیاستهای اعتباری و وصول مطالبات ونظارت برحسن اجرای آنها.

 2-3-2- تامین مالی و اعمال مدیریت بر وجوه نقـد و سایر دارائیهای پولی و تامین وجوه نقد اضافی در مواقع ضروری .

3-3-2- نگهداری سوابق و مدارک مالی , کنترل فعالیتهای مالی , مشخص کردن انحرافات از عملکرد کارآمد و طرح ریزی شده همچنین اعمال مدیریت در پرداخت حقوق و دستمزد, امور مالیاتی  موجودیها , دارائیهای ثابت و عـملیات کامپیـوتری .

4-3-2- پیش بینی و طرح ریزی بلند مدت  وجوه لازم برای سرمایه گذاری بر اساس تغییرات تکنولوژیک  بازار سرمایه و بازده پروژه ها ی سرمایه گذاری  همچنین بکارگیری ارقام پیش بینی نشده و تاریخی برای طرح ریزی عملیات آتی و آثار آن در سیاستهای سود آوری و پیش بینی اقـلام بهای تمام شده و هزینه .

5-3-2- برنامه ریزی و سازماندهی بمنظور انجام وظایف مختلف امور مالی شـرکت .

6-3-2- تهیه و تنظیم خط مشی ها , دستورالعملها , روشها و رویه های مالی و تهیه و طراحی فرم های مورد نیاز، بمنظور ایجاد هماهنگی در انجام امورمالی  واحدهای مختلف.

7-3-2- تصمیم گیری واعلام نظر نهایی در موارد پیدایش اختلاف نظر بین واحدهای تابعه .

8-3-2- دریافت گزارشهای مالی از واحدها ، پروژه ها و سایر مدیریت ها وبررسی و اظهارنظر بر آنها و تحلیل مغایرتها .

9-3-2- اعمال نظارت و کنترل بمنظور حسن اجرای قوانین , مقررات , دستورالعملها وبخشنامه های مالی در واحد های مختلف .

10-3-2- طبقه بندی حسابها ـ ودرصورت نیاز ـ طبقه بندی گروه کالاها وکدینگ مربوط به موجودیها و انبار، براساس سیستم های مکانیزه وپیشنهاد وتائید تغییر یا تهیه سیستـم های نرم افزاری مالی بصورت سفارشی یا پکـیـج .

11-3-2- نظارت و کنترل بمنظور حفـظ و نگهداری اموال و دارائیهای شـرکت .

12-3-2- برنامه ریزی بمنظور انجام تجزیه و تحلیل های ترازنامه و سود وزیان و صورت منابع و مصارف واحدهای مختلف . 

13-3-2- برنامه ریزی وکنترل اقلام بمنظور اداره دارائیها وسرمایه در گردش شـرکت و تامین اعتبار مورد نیاز واحد های مختلف بر اساس بودجه سالانه که مورد تصویب هیئت مدیره شـرکت رسیده باشد .

14-3-2- پیش بینی ، طرح ریزی و ارائه بودجه  دوره ای شرکت براساس برنامه ها ، پروژه ها وسفارشات و نیازهای اعلام شده واحدهای مختلف واستراتژی اعلام شده ازسوی هیئت مدیره ، با درنظرگرفتن روند سنواتی منابع ومصارف و تغییرات احتمالی آتی .

15-3-2- ارزیابی عملکرد واحد ها با توجه به بررسیها و نتایج گزارشهای مالی و ارائه گزارش برای مقام مافوق .

16-3-2- ارزیابی مستمر سیستمها , روشها , و فرضهای مرتبط با امور مالی واعلام نقاط قوت و ضعف روش های اجرایی موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی .

17-3-2- انجام وظیفه بعنوان عامل کنترلی بر اساس شرح وظایف مصوب ودستورالعمل های درون سازمان منطبق با استانداردهای حسابداری .

18-3-2- تنظیم گزارشات مالی عندالاقتضا.

19-3-2- برنامه ریزی بمنظور حسابرسی ضمنی و پایان سال واحدهای مختلف بمنظور حسن انجام کار بر اساس صلاحدید مقام مافوق 

20-3-2- عضویت و شرکت در جلسات کمیته وام، معاملات وسایرکمیته ها یا جلسات یا سمینارهای داخلی یا خارجی شـرکت  به تشخیص مـدیریت شـرکت.

21-3-2- برنامه ریزی واجرای طرح های مصوب مزایای کارکنان و نظارت بر حسن اجرای نظام های پرداخت پرسنلی، بمنظور ایجاد انگیزش در کارکنان. 

22-3-2- بررسی و تطبیق فعالیتها با بودجه مصوب و تجزیه و تحلیل انحرافات .

23-3-2- تشخیص وتامین نیازهای آموزشی و تخصصی کارکنان تحت مـدیریتی همگام با ضرورتهای شـرکت .

24-3-2- سازماندهی و جابجایی پست های درون سازمانی یا تغییر شرح شغل کارکنان امور مالی، با توجه به نیازهای امورمالی شرکت وتوانایی های کارکنان .

25-3-2- تشخیص نیاز و اعزام کارکنان به ماموریتهای مورد نیاز حسب مورد .

26-3-2- تصویب هر نوع گزارش از جمله گزارشات  دریافت و پرداخت و اموال و صحت و سقم دفاتر قانونی و ثبت ماشینی .

27-3-2- سایر وظایف محوله بر اساس سیستمهای مدون وبه تشخیص مـدیریت محتـرم شـرکت .

4-2- ارتباط سازمانی و جذب نیرو

1-4-2- مستقیم زیر نظر رئیس هیئت مدیره  و در غیاب ایشان، زیر نظر مدیر عامل انجام وظیفه مینمایند .

2-4-2- ارتباط و هماهنگی مستقیم با سایر مدیریت ها و کلیه واحدهای  تحت پوشش شـرکت و شرکتهای گروه  یا سایر شرکت ها و مؤسسات مـرتبط با فعالیت های مالی شرکت  .

3-4-2- لیسانس مرتبط  با 10 سال سابقه کار مفید یا فوق لیسانس مرتبط  با 7 سال سابقه کار مفید یا دکترا با سه سال سابقه کار مفید



2 - سرپرست حسابداری

1-2- خلاصه مسئولیتهـا و اخـتیارات

1-2-1-  کنترل حساب مشتریان وانجام تعـدیلات لازم .

2-2-1-  پیگیری تسویه حساب با بدهکاران .

3-2-1-   پیگیری ضمانتنامه ها و اسناد تضمینی .

4-2-1- همکاری در عملیات بستن حسابهای پایان دوره مالی .

5-2-1- کنترل و نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف پرسنل حسابداری .

6-2-1- پیگیری گشایش اعتبارات اسنادی و سفارشات خارجی .

  • 7-2-1- کنترل صحت مدارک ضمیمه اسنادحسابداری

8-2-1- کنترل محاسبات دریافت ها و پرداخت ها .

  • 9-2-1- صحت سرفصل (کد ) آرتیکل های اسناد حسابداری صادره.
  • 10-2-1-   کنترل گردش و مانده حسابها.
  • 11-2-1-   هماهنگی و همکاری با حسابرسان شرکت بمنظور شفاف سازی و رفع ابهام از حسابها و اسناد و ارتقاء کیفی  گزارشات ارائه شده توسط آنها .
  • 12-2-1-       ارائه گزارش واعلام بموقع هرگونه محدودیت در انجام امور محوله و یا هرگونه نقطه ضعف در روشهای اجرائی ، بهمراه پیشنهادات اصلاحی ، به مدیر مالی.

2-2 - شرح وظایف

1-2-2-  انجام کلیه امور محوله صرفا" بر اساس روشهای مدون , آئین نامه ها و دستورالعملها ی تصویب شده و در صورت عدم دسترسی به روشهای لازم در زمینه های مـورد نظر یا تشخیص ضرورت تعـدیل روشهای موجود استعلام موضوع از مدیر مالی قبل از هـرگـونه اقـدام اجـرائی .

2-2-2- ارائه گزارشات مالی مورد نیاز به مسئولین مافوق .

3-2-3- تهیه و تنظیم صورتهای مغـایرت مربوط به حسابهای فی مابین با سایر شرکتها یا پیمانکاران ومشتریان و سایر افراد طرف حساب با شرکت و اقـدام جهت رفع مغایرت آنها و ارائه گزارش مربوطه به مدیرمالی .

4-2-3- صدور درخـواست پرداخت ازطریق حسابهای بانکی یا تنخواه گردان ، جهت تائیـد مدیر مالی وتصویب مـدیریت - در صورت لزوم - پس ازاطمینان از کفـایت مدارک ومستـندات مربوطه و کنترل مانده ها و سوابق قبلی.

5-2-3-  پیگیری جهت تسویه حساب پیش پرداختها , قراردادها و سایربـدهـی ها و مـطالبات شرکت .

6-2- 3- تهیه نسخه پشتیبانی از سیستمهای مکانیزه در اختیار بر روی دیسکهای کامپیوتری به صورت روزانه و نگهداری آنها در محل امن ، پس از اطمینان از صحت فایل های اطلاعاتی موجود برروی آنها .

7-2-3- ثبت ضمانت نامه ها و سپرده های شرکت نزد اشخاص و پیگیری وصول آنها در موعـد مقـرر.

8-2-3- نظارت و کنترل بر اجرای صحیح امورمحوله در چارچوب شرح وظایف تعیین شده جهت کارکنان واحد حسابداری .

9-2-3-  پاسخگویی ورفع سؤالات و مشکلات فنی پرسنل واحد حسابداری ودر صورت لزوم  انتقال موارد به مدیر مالی جهت تعیین تکلیف .10-2-3- هماهنگی بامدیر مالی جهت انجام امور محوله به حسابداری و پیشبرد اهداف و برنامه های تعیین شده .

11-2-3- نگهداری وراهبری سیستم های مکانیزه حسابداری و صندوق و حقوق و دستمزد و سایر سیستمهای نرم افزاری مورد نیاز برحسب مورد  وثبت روزانه اطلاعات لازم در آنها .

12-2-3- صدور اسناد مربوط به بستن حسابها و سند افتتاحیه .

13-2-3- همکاری با مدیر مالی و سایر واحدهای امور مالی جهت عملیات بستن حسابها در پایان دوره مالی و تهیه صورتهای مالی اساسی و صورتها و گزارشات میان دوره ای .

14-2-3-  ارتباط با بانک های طرف حساب شرکت .

15-2-3-  پیگیری گشایش اعتبارات اسنادی و کنترل مدارک به منظور اطمینان از صحت انجام کار در حداقل زمان ممکن .

16-2-3-  بستن حسابها وتهیه صورتهای مالی قانونی و گزارشات پایان سال تحت نظر مدیر مالی یا مشاوران معرفی شده به این منظور، که با تشخیص مقام مافوق صورت خـواهد گرفت .

17-2-3-  کنترل اصالت قانونی مستندات پیـوست سند حسابداری وصحت مبالغ وعدم قلم خوردگی ومخدوش بودن آنها وتطیق پرداختها با قوانین داخلی شرکت و استانداردها و رویه های موجود .

18-2-3- کنترل سرفصل حسابها در کلیه سطوح آرتیکل های موجود در اسناد از نظر انطباق حساب با مدارک ضمیمه و موضوع سند و استانداردها و رویه های حسابداری و قوانین شرکت .

19-2-3- کنترل صحت محاسبات مربوط به دریافت ها و پرداخت های شرکت .

20-2-3- کنترل مدارک و مستندات ضمیمه اسناد از نظر کفایت مدارک وصحت محاسبات ، جمع تعدادی و ریالی فاکتورها ، کفایت تائید کنندگان و ...

21-2-3- تائید و امضا اسناد پس از انجام کلیه کنترل های لازم .

22-2-3- ارجاع اسناد در فاصله زمانی تعیین شده جهت رویت وتائید نهایی مدیر مالی .

23-2-3- کنترل گردش حسابها و مانده آنها و اعلام موارد مشکوک یا اشتباهات به مدیر مالی جهت پیگیری یا صدور اسناد اصلاحی .

24-2-3- کنترل دوره ای حسابهای باز نظیر پیش دریافت ها و پیش پرداخت ها، حسابها واسناد دریافتنی و پرداختنی ، بمنظور تسویه حساب یا انجام ثبت های لازم .

24-2-3- پیگیری تسویه حسابهای تنخواه گردانها در پایان دوره مالی یا در سایر مقاطع اعلام شده از سوی مدیر مالی .

25-2-3- پیگیری وگـزارش اشتباهات موجود درحسابها ازنقطه نظر سرفصل وکدینگ حسابها واقدام درجهت اصلاح اشتباهات .

26-2-3- تائید کنترل های صورت گرفته توسط مسئول صدور سند و بررسی اسناد اصلاحی مربوطه و تائید کنترل ممیزی اسناد .

27-2-3- کنترل ثبت ماشینی وتائیـد اسناد بمنظور قطعی نمودن آنها و صحت اطلاعات ثبت شده در کامپیوتر .

28-2-3- تائید هر نوع گزارش از جمله گزارشات  دریافت و پرداخت و اموال و صحت و سقم دفاتر قانونی و ثبت ماشینی .

29-2-3- نظارت برثبت بموقع دفاترقانونی (روزنامه وکل) براساس اسناد قطعی شده حسابداری یاخلاصه اسناد حسابداری تهیه شده از سیستم کامپیوتری ، مطابق آئین نامه ثبت ونگهداری دفاترقانونی مصوب وزارت اموراقتصادی ودارایی .

30-2-3- کنتـرل وتطبیـق هرنوع پرداخت ، با سوابق قبلی (مانده بدهی یا بستانکاری قبلی ).

31-2-3- کنترل قراردادهای شرکت با واحد های مختلف و اشخاص یا شرکتهای ثالث در هر مرحله از پرداخت و تائید  پیشرفت کار آنها .

32-2-3- درجریان قراردادن مقام مافوق ازمواردی  که درحین رسیدگی به آنها برخورد میکند .

33-2-3- محرمانه تلقی نمودن اطلاعاتی که در طول رسیدگی باآن برخورد میشود .

33-2-3- انجام سایر وظایفی که در چهارچوب مسئولیتهای تعیین شده محول میگردد.

3-3- ارتباطات سازمانی و جذب نیرو

1-3-2-  مستقیم زیر نظر مدیر امورمالی و درغـیاب ایشان زیر نظر مدیر عامل یاجانشین تعیین شده انجام وظیفه می نمایند .

2-3-3- ارتبـاط و همکاری با واحدهای  تابعه امورمالی وطرف حسابهای شرکت .

3-3-3- لیسانس مرتبط با 4 سال سابقه کار یا فوق دیپلم مرتبط با 7 سال سابقه کار یا دیپلم با 10 سال سابقه کارمفید .



3 - حسابدارمدیریت

1-3- خلاصه مسئولیتهـا و اخـتیارات

  • 1-1-3- مسئولیت نظارت و کنترل برعمـلیـات و نگهداری وثبت اطلاعات آماری مربوط به تولید محصول به تفکیک محصول و مراحل تولید و سفارش از زمان شروع سفارش تا زمان تحویل و تسویه حساب مالی با پیمـانکاران و خریداران و تامین کنندگان قطعات و مواد اولیه و تنظیم و ارائه صحیح و بموقع گزارشات مالی در چهارچوب اصول و استانداردهای مورد قبول حسابداری , قوانین و مقررات جاری و دستورالعملهای مربوطه و نیز مسئولیت ایجاد هماهنگی لازم با سایر واحدهای تابعه امورمالی و سایر شرکتها یا نمایندگان آنها در پروژه ها -  صرفا" درحیطه مسئولیت های محوله -  بعهده مسئول این واحد میباشد .

2-1-3- تهیه گزارشات خرید و فروش فصلی و سایر گزارشات مالیاتی .

3-1-3- ارائه گزارشات بموقع در خصوص وضعیت بدهکاران شرکت و پیش پرداخت ها .

2-3- شرح وظایف

1-2-3- انجام کلیه امور محـوله صرفـا" بر اساس روشهای مدون , آئین نامه ها و دستورالعملها ی تصویب شده و در صورت عـدم دسترسی به روشهای لازم درزمینه های مـورد نظر یا تشخیص ضرورت تعـدیل روشهای مـوجـود استعلام موضوع از مقام مافوق قبل از هـرگـونه اقـدام اجـرائی .

2-2-3- تهیه گزارشات خرید و فروش سه ماهه .

3-2-3- تهیه گزارش و اظهارنامه مالیات برارزش افزوده در مهلت های قانونی تعیین شده و پیگیری جهت تحویل موارد به مراجع مربوطه .

4-2-3- ارائه گزارشات مالی مورد نیاز به مسئولین مافوق .

5-2-3- تهیه گـزارشات تفکیکی و آماری و نمودارهای مقایسه ای مورد نیاز درهـر پروژه بصورت مستمر و موردی ، جهت ارائه به مدیریت .

6-2-3-  محاسبه وتعدیل ذخیره های موردنیاز درپایان دوره مالی ، نظیربازخـرید سنـوات خدمت کارکنان ، بازخرید مرخصی ، هزینه های تحقق نیافته و... .

7-2-3- انجام سایر وظایفی که در چهارچوب مسئولیتهای تعیین شده محول میگردد.

  3-3- ارتباطات سازمانی و جذب نیرو

1-3-3-  مستقیم زیر نظررئیس حسابداری و درغـیاب ایشان زیر نظر مدیر امورمالی

انجام وظیفه می نمایند .

2-3-3- ارتبـاط و همکاری با واحدهای  تابعه امورمالی وطرف حسابهای شرکت .

3-3-3- لیسانس مرتبط با 3 سال سابقه کار یا فوق دیپلم مرتبط با پنج سال سابقه کار مفید.



4- حسابدار صنعتی

1-4- خلاصه مسئولیتهـا و اخـتیارات

  • 1-1-4-  انجام امور حسابداری انبار.
  • 2-1-4- جمعـداری اموال و نگهداری و راهبری سیستم اموال .

      3-1-4- همکاری جهت بستن حسابها در پایان دوره مالی .

  • 4-1-4- محاسبه و بروزآوری بهای تمام شده کالای تولید شده و در جریان ، بر اساس رویه و روش های از پیش تعیین شده .

2-4- شرح وظایف

1-2-4- انجام کلیه امور محوله صرفا"  بر اساس روشهای مدون , آئیننامه ها , دستورالعملهای تصویب شده و در صورت عدم دسترسی به روشهای لازم در زمینه های مورد نظر یا تشخیص ضرورت تعدیل روشهای موجود؛ استعلام موضوع از مقام مسئول مافـوق خود قبـل از هـرگونه اقـدام اجـرائی .

2-2-4- نگهـداری و کنترل حسابهای انبار و صدوراسناد مربوطه .

3-2-4- ریالی کردن حواله های انبار براساس روش های تعیین شده جهت نگهداری حسابداری انبار.

4-2-4-  کنترل موجودی  کلیه اقلام موجود در آرشیو موسسه (کتاب ،CD و ... ) ورفع مغایرت احتمالی .

5-2-4-  شناسایی و صورت برداری ونگهداری وطبقه بندی کلیه اموال منقول وغیرمنقول شرکت ونصب برچسب شماره اموال ازطریق جمعداری اموال وثبت درسیستم کامپیوتری یا دفتراموال وارائه اطلاعات به حسابداری جهت ثبت وصدورسند حسابداری و بازرسی وکنترل اموال ودارائیهای موجود درشرکت وواحدهای تابعه ،ازطریق کنترلهای مقطعی به منظوراطمینان از صحت سیستم نگهـداری اموال .

6-2-4-  ارزیابی ، برنامه ریزی ، تهیه اطلاعات وآماروتهیه گزارش مربوط به اموال ودارائیهای ثابت شرکت واموال ودارائیهای اسقاط وازرده خارج یا مازاد برنیازشرکت .

7-2-4-  جمعـداری اموال و نگهداری و راهبری سیستم اموال .

3-4- ارتباطات سازمانی و جذب نیرو

1-3-4-  زیر نظر سرپرست حسابداری و در غیاب ایشان مستقیما زیر نظر مدیرمالی انجام وظیفه می نمایند .

2-3-4- ارتباط و هـمکاری با واحـدهای تابعه امور مالی در جهت ارائه اطلاعات و مستندات مورد نیاز آنها وارتباط با قسمت فروش شرکت ودفتر فنی و اجرایی .

3-3-4- آشنایی با کامپیوتر وتسلط به نرم افزارهای کاربردی مالی و آماری متـداول روز.

4-3-4- لیسانس مرتبط با 4 سال سابقه کار مفید یا  فوق لیسانس مرتبط با 2 سال سابقه کار مفـید .



5- حسابدار مالی

3-1- خلاصه مسئولیتهـا و اخـتیارات

  • 4-1-5- صدور اسناد جاری حسابداری .
  • 4-1-6- صدور اسناد اصلاحی .
  • 4-1-7- دریافت و بررسی اسناد ارسالی از سایر سیستم ها به حسابداری .
  • 5-    1-1-3-  تهیه لیست حقوق ماهانه .
  • 6-    1-1-4-  نگهداری و راهبری سیستم حقوق و دستمزد .
  • 7-    1-1-5-  نگهداری ، راهبری ، وتهیه گزارش از سیستم پرسنلی .
  • 7-1-4-   تهیه لیست های ماهانه بیمه و اظهارنامه مالیاتی حقوق و دستمزد.

3-2- شرح وظایف

3-2-1- انجام کلیه امور محوله صرفا"  بر اساس روشهای مدون , آئیننامه ها , دستورالعملهای تصویب شده و در صورت عدم دسترسی به روشهای لازم در زمینه های مورد نظر یا تشخیص ضرورت تعدیل روشهای موجود؛ استعلام موضوع از مقام مسئول مافـوق خود قبـل از هـرگونه اقـدام اجـرائی .

3-2-2- صدورکـلیه اسناد حسابداری شرکت اعم از تنخواه گردانها , اموال و دارائیهای ثابت خریداری شده وفروش رفته ، درآمدها وفروش ، حقـوق ودستمزد ، اسناد اصلاحی ، و اعلام نواقص موجود درمستندات ارسالی ، به واحدها یااشخاص ارجاع دهـنده .

3-2-5-  نگهداری وکاربری سیستم نرم افزاری  مالی شرکت وتهیه نسخه پشتیبانی بصورت هفتگی از اطلاعات موجود و نگهداری آنها در محل امن پس از اطمینان از صحت اطلاعات کپی برداری شده.

33-2-11- دریافت و بررسی کلیه اسناد ارسالی از سایر سیستم ها به سیستم حسابداری .

3-2-12- تهیه پرینت اسناد و الصاق مدارک مربوطه جهت ارائه سند به رئیس حسابداری در فاصله زمانی تعیین شده .

1-2-7- نگهداری وراهبـری سیستم های مکانیزه حقوق و دستمزد وثبت ماهانه اطلاعات لازم در آن و کاربری سایر سیستمهای نرم افزاری مـوجود .

1-2- 8- محاسبه وصدور اسناد پرداخت  و کـنترل حسابهای مربوط به  پرسنل از قبیل وام پرسنلی ، مساعده ، حق ماموریت ، حقوق معـوقه ،حق الزحمه ، تسویه حساب با کارکنان و... وتهیه سوابق جهت ارائه به بایگانی مالی و اداری .

1-2-9- تهیه و کنترل لـیستهای مربوط به  حقـوق و دستمزد ماهانه ، اظهارنامه ماهانه مالیاتی و لیست بیمه وتهیه فـیش پرداخت حقـوق کارکنان جهت ارائه به اموراداری .

2-5- ثبت بموقع دفاترقانونی (روزنامه وکل) براساس اسناد قطعی شده حسابداری یاخلاصه اسناد حسابداری تهیه شده از سیستم کامپیوتری ، مطابق آئین نامه ثبت ونگهداری دفاترقانونی مصوب وزارت اموراقتصادی ودارایی .

3-2-13- انجام سایر وظایفی که در چهار چوب مسئولیتهای تعیین شده محول میگردد.

3-3- ارتباطات سازمانی و جذب نیرو

3-3-1- مستقیم زیر نظر رئیس حسابداری و در غیاب ایشان زیر نظر مدیرمالی انجام وظیفه می نمایند .

3-3-2- ارتبـاط و همکاری با واحدهای  تابعه امورمالی وطرف حسابهای شرکت .

3-3-3- لیسانس مرتبط با یکسال سابقه کاریا فوق دیپلم با 3 سال سابقه کارمفـید .



انجام کلیه امورمالی ، مالیاتی و ثبت شرکت ها 


 

 شرکت ها ، موسسات و فروشگاه ها



 با تجربه ی کارشناسان ما آسوده خاطر کارکنید



شماره تماس جهت تهیه نرم افزار و خدمات حسابداری




09123645433


  09357001380  


09363645433



 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic